وبسایت دکتر مرعشی زاده

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون،
اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ.

– پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند.
– پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد.
– از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

گرفتگی رگ - پرسش 2592

• تصویر کاربر مژگان سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: بیماری قلبی و عروقی
    سلام
    تقریبا سه ماه درد دست چپم شروع شد وتوی شونهام احساس سنگینی داشتم بعد از دوماه درد قلبم شروع شدنوار قلب واکو سالم فقط خفیف افتادگی دریچه پروپلاس اگه درست گفته باشم ازمایشاتم کلسترول۲۳۰
    1. تصویر کاربر دکتر آرمین مرعشی زاده سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)
      اگر تست ورزش مشکل دارد باید بر اساس شرح حال و نظر پزشک معالج در مورد نیاز به آنژیوگرافی تصمیم گیری شود

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین وقت ملاقات خود را رزرو کنید.