وبسایت دکتر مرعشی زاده

ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺳﻮاﻟﺎت ﺧﻮد در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎی واریس و بیماری‌های وریدی، بیماری‌های قلبی، اختلالات مادرزادی، فشار خون،
اکوکاردیوگرافی و… را در این صفحه از دﮐﺘﺮ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ.

– پاسخ‌های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه‌های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی‌نیاز نمی‌کنند.
– پاسخ‌ها معمولا در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده خواهند شد.
– از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

احساس ناراحتی بعد از عمل قلب باز - پرسش 2133

• تصویر کاربر اکبری جمعه ۲۰ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: بیماری قلبی و عروقی
    با سلام
    و ایا شما با توجه به مشکلاتی که عنوان کردم انژیوگرافی توصیه میکنید چون عوارض خطرناکی داره خود بیمار و خانواده را نگران کرده که مادر انجام بدن یا نه ؟
    و البته اضافه کنم ایشون متاسفانه کم خونی هم دارن ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که رفع نگرانی بشه
    1. تصویر کاربر دکتر آرمین مرعشی زاده جمعه ۲۰ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      سلام قدم اول کم خونی اصلاح شود در صورت تداوم علائم اسکن هسته‌ای انجام شود

مشاوره تلفنی

با پر کردن فرم، درخواست مشاوره تلفنی بدهید.

رزرو آنلاین وقت

بصورت آنلاین وقت ملاقات خود را رزرو کنید.